Заміна форсунок



З приходом зими, вранці, прогріваючи мотор, ми раптом помічаємо якісь неприємні зміни.
Двигун заводиться неохоче, є вібрація, холості оберти нестійкі. Пригадуємо, що останнім
часом збільшилися витрати пального, а розгін втратив динаміку. Вердикт очевидний – форсунки
просять уваги, тобто грошей і часу.Як можна це виправити?
Найдієвіший спосіб – заміна розпилювача форсунки. Так, іноді просто немає іншого виходу.
Наприклад, у випадку «зависання» голки в корпусі. А відбувається це, в основному, із-за
сильного забруднення, деформації, появи задирів або викришування дотичних поверхонь розпилювача.Чому забивається протока?
Основним чинником ризику, який рано чи пізно проявляється у всіх, є умови праці. Так званий
сопловый апарат (сталевий кінчик розпилювача), виходячи в камеру згоряння, відчуває на собі
вплив температури понад 300 градусів. І хоча сталь в стані витримати набагато більше, проблема
полягає в тому, що постійно проходить через нього паливо, затримується в подъигольном проміжку
корпусу розпилювача в інтервалі між вприсками. При цьому з окремих фракцій солярки утворюється
нагар, який, відкладаючись на внутрішніх поверхнях, зменшує прохідні перерізу сопла, тим самим
перешкоджаючи утворенню нормальної форми хмари (факела) палива, утвореного на виході з
розпилювача.
Другим, не менш важливим фактором, є знос. Розпилювачі форсунок всіх типів мають однакову
будову. Вони складаються з пари деталей: корпуса, і вміщеній у нього голки, яка, змінюючи
своє положення, забезпечує впорскування або припинення подачі палива.
Основна проблема в роботі цього механізму – різкі високочастотні удари запірного конуса голки, що відбуваються у момент відсічення подачі палива. Це неминуче призводить до деформацій посадочних поверхонь, трансформації їх геометричних форм і розмірів. Прискорюють знос і механічні домішки, що знаходяться в паливі, яке, в свою чергу, для даних деталей, виконує роль мастила.

Коментарі

Популярні публікації